LifeWord.reismee.nl

De eerste etappe zit erop!

Hallo meereizers,

Heel hartelijk dank voor al jullie steun en gebed (indien van toepassing :-)) We hebben vijf bijeenkomsten achter de rug en kunnen nu weer uitrusten. We zullen meer details geven als we weer thuis zijn, maar kunnen in ieder geval zeggen dat de mensen het fijn vonden dat we er waren en erg bemoedigd zijn.

Nu lekker een beetje uitrusten en dan woensdag nog naar een van de dorpen in de buurt van Bangalore voor een vrouwen- en een leidersbijeenkomst, en natuurlijk het bezoek aan het kinderhuis.

Nog even wat details:

- we eten dagelijks curry, soms zelfs voor ontbijt :-) er zijn honderden varianten dus het verveelt (nog) niet. Ze hebben hier ook Chinees eten trouwens.

- we hebben het geluk dat pastor John een auto heeft dus we worden keurig rondgereden (met airco)

- overdag wordt het erg warm maar meestal houden we siesta, en ' sochtends en 's avonds gaat het nog wel met de temperatuur: rond de 30 graden schat ik in ;-)

That's it. Tot gauw!

Margriet (&Fiona)

ps Kelvin

we are so proud of you
you are in our hearts and prayers
we can't wait to hear the details

stay together and pray together
shalom

Sharella

We zijn dankbaar dat jullie wilden en konden gaan. Door deze blog reizen we mooi met jullie mee. We houden jullie graag in onze gebeden. Gods zegen

fam Balentina

Mooi zoals wij altijd blijven zeggen. We blijven bidden voor jullie tot jullie weer thuis zijn. Gods zegen en bedekking is op Julie. Mooi al die foto's

Agnes

Iedere dag curry, ik word er bijna jaloers van ;o)
Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat en wat een prachtige foto's en mensen! Geniet ervan en een goede tijd en Gods zegen voor jullie werk!

Selinda

Fijn om te horen dat alles goed gaat. Heerlijk toch elke dag Curry eten... be blessed ladies.