LifeWord.reismee.nl

Bezig met de laatste voorbereidingen

De visums staan in onze paspoorten, we hebben inentingen gehaald, maken lijstjes van dingen die we moeten inpakken, enzovoort: onze vertrekdatum komt steeds dichterbij! Op woensdagmiddag 12 november vertrekken we vanaf Schiphol. We zitten vol in de laatste voorbereidingen...

Het belangrijkste is dat we ons voorbereiden op de bijeenkomsten waar we zullen spreken, want die beginnen de avond van de tweede dag dat we er zijn: een jongerenbijeenkomst. In totaal staan er nu zeven samenkomsten gepland, en daarnaast natuurlijk het bezoek aan het kinderhuis met 20 kinderen in de leeftijd van 11 tot 17 jaar (hieronder een foto van de kids, 7 jaar geleden).

We zijn heel blij dat je met ons meeleeft en hopen je via dit reisblog op de hoogte te houden. Als je je nog niet hebt aangemaild voor email-notificaties, dan kun je dat doen door rechts op deze pagina in het blokje 'blijf op de hoogte' je e-mailadres door te geven voor de mailinglijst.

Bedankt en tot horens!

Fiona & Margriet

Sieb

Mooi om zo op de hoogte te blijven van jullie onderneming. Ik bid voor jullie reis.
De zegen van onze hemelse Vader.

jullie broertje Sieb

Laura

Lieve Margriet,

Ik heb je helemaal niet meer gezien of gesproken maar wil via deze weg jullie Gods zegen wensen voor de bijzondere reis! Weet dat de Here God met jullie mee gaat!

Lieve groetjes Laura