LifeWord.reismee.nl

Weer terug in Bangalore

Hallo meereizers! We zijn vanavond weer teruggekomen in Bangalore, in levenden en gezonde lijve :-) We hebben de kinderen in het huis ontmoet en hen verwend met lekker fruit en pepernoten. Ze vonden het lekker! Daarnaast hebben we met een groep voorgangers gesproken en ook een vrouwenbijeenkomst gehouden, op het dak van een huis, in een mooie gekleurde tent. Foto's volgen z.s.m., het is bijna 1 uur 's nachts. Bedankt voor al jullie support en de berichtjes hier op de site! Morgen hebben we een dagje vrij en gaan we een beetje shoppen en rondkijken in de stad (al schijnt die zo groot te zijn dat je 8 uur nodig hebt om van noord naar zuid te rijden!!). Zaterdagochtend alweer naar het vliegtuig en zaterdagavond weer terug op Schiphol. Daar zie (vooral) ik erg naar uit, weer bij Rogier en de kinderen te zijn :-) Ik probeer morgen nog een fotoserie te plaatsen. Fijne avond en tot horens/ziens! Margriet (en Fiona)

Tina

Tot snel Margriet en fiona. Thanks for the good work you are doing there. May the power of God continue to be upon you.